wHiTe LiLiEs

Lili putih atau nama saintifiknya, Lilium candidum adalah daripada famili Liliaceae. Ia tumbuh di sepanjang kawasan Mediterranean dan Asia Barat. Ia sering ditanam sebagai tumbuhan taman dan juga boleh didapati di sekitar taman rumah-rumah desa.

Tuesday, June 19, 2018

Bawal aidijuma printed

Bawal aidijuma printed

1 rm15 ➕ rm8 pos
4 rm60 🆓 pos

Klik untuk dapatkan segera www.wasap.my/+60128667565/aj

Wednesday, April 18, 2018

Buncit tiada lagi

BUNCIT TIADA LAGI?

Dah lah bukan senang nak hilangkan buncit! Bahagian badan paling degil tu. Tapi Alhamdulillah, Losyen SC boleh bantu! Ramai dah merasai kesannya. Kami je faham macam mana feeling perut buncit jadi kempis, memang seronok tak terkata!

Haaa so, gunalah Losyen SC ya. Losyen SC bantu cairkan lemak! Yang buncit boleh kempis tau! Ramai dah bagi testimoni & feedback 😍

Jom klik kalau anda taknak maintain buncit 🤰🏻🙋

www.wasap.my/+60128667565/NoBuncit

www.wasap.my/+60128667565/NoBuncit

LIKE | SHARE | COMMENT| TAG

#losyenkurussejuk
#secretcorrea
#secretcorreanilai
#secretcorreasepang
#secretcorreaportdickson
#rflegacy

Sunday, April 15, 2018

Losyen kurus sejuk secret correa

Mai!!!

Losyen Sc bagus.
Lost 3kg.
In 7 days.

😱😱😱😱😱😱😱

Ingatkan kenapa?
Rupanya nak puji kita....
😁😁😁😁😁😁😁😁😁

0⃣1⃣2⃣➖8⃣6⃣6⃣7⃣5⃣6⃣5⃣

#losyenkurussejuk
#secretcorrea
#secretcorreapremium
#secretcorreanilai
#secretcorreaportdickson
#secretcorreasepang

Tuesday, June 20, 2017

Losyen kurus sejuk secret correa

Pakej Combo Paling Hot !
Kami pangge pakej ni COMBO LETOPS 💥💥

Beli 3 tiub, ampa dapat:
✔ Diskaun RM134.70 dpd harga asal 😱
(ish memang gila betui la)

✔️ 3 Undian Cabutan Bertuah.
Beli 1 SC layak 1 undi na.Tapi syaratnya ampa beli dengan kami ja la. Hehe 😉

✔️ FREE Paper Bag SC yg kebaboom meletopsss 💥
(Ha semua meletop. Nanti lemak ampa pun meletopsss 😂)

✔️ 1 Botoi Ayaq EXCLUSIVE SC
(Memang exclusive gila. Khas untuk Promo Ramadhan ni ja tau. 😎)

✔️ FREE 10 keping angpau SC. Harga RM10 dik. HQ kata hot stampinggg.
 ( TAPI LIMITED dik oiiii. Sapa beli awai ja dapat. Sapa lambat, babai 😂 )

✔️ Dan lagi best. Beli pakej ni tak kena bayaq kos pos. FREE POS. Pakej lain kena. So jimat lagi RM8 (SM)/ RM12 (SS)

Memang meletops punya jimat. Mai kita kira kira keuntungan/penjimatan ampa 😉😉

Huih dekat RM200 dah tu 😱😱
Memang rugi ampa tak beli ngan kami 😍😍

Ok takleh cerita lebih-lebih. Nanti ampa tergoda 😂😂. 

Ok bai. Dm/Pm/whatsapp 0128667565 

Klik www.wasap.my/60128667565/sccomboletops

Monday, April 10, 2017

GARLIC PLUS

MUDAH + MURAH + EFEKTIF! >>>> GARLIC TABLET
~MAKANAN KESIHATAN YANG AMAT DIHARGAI SEJAKZAMAN PURBA SEHINGGA ZAMAN SEKARANG.



Puan  Vita, Johor>>>
sy nak share sket tentang the awesome Hai-O Garlic. selepas bbrp rakan STG cerita betapa best garlic ni... sy mulakan 'eksperimen'. hehehe...sy stop pengambilan semua produk lain selama seminggu. ok mmg x suka sbb dh biasa...dan sy makan mcm biasa lgsg xde pantang semua sy bedal. termasuk la ais yg sedap tp memudaratkan tu... fast food... etc...
hasilnya;
hari pertama : kentut bau sangat2 busuk! wekkk!
hari kedua : kentut masih sangat busuk & buang air besar...najis berlendir...
hari ketiga : buang air besar...najis berlendir...
hari keempat : lendir dah kurang...
hari kelima : normal... perut mcm kecik sket la (^_~)

>>HAI-O GARLIC >>
-mengaplikasikan teknologi canggih untuk mengekstrak intipati bawang putih
-menyingkirkan rasa tajam dan bau yang tidak menyenangkan & mengekalkan keberkesanan dan nutrisi bawang putih.
-mengandungi puluhan ramuan yang berguna termasuk: 33 jenis sulfida, 17 jenis asid amino, mineral termasuk germanium, kalsium, besi, kalium, magnesium, selenium, zink dan vitamin seperti Vitamin A, Vitamin B1, Vitamin C dan sebagainya.
-berguna untuk melawan kolesterol dalam badan dengan membekalkan kolesterol baik (HDL)
-menurunkan kolesterol tidak baik (LDL)
-mengurangkan trigliserida.
- tidak merangsangkan membran lendir perut, mudah diserap oleh usus kecil dan kesannya berlipat ganda.

MENGAPA GARLIC TABLET PILIHAN TERBAIK UNTUK KEMPISKAN PERUT?
1~ Hanya 4 biji sehari
2~ Diperbuat daripada pati Bawang Putih yang bermutu tinggi.
3~ Tiada Bau Bawang Putih & Rasa Pedas
4~ Membantu mengeluarkan angin dalam badan / melawaskan sistem penghadaman
5~ Tidak mendatangkan kepedihan kepada mukosa gastrik serta mudah diserap oleh usus kecil.

KEBAIKAN GARLIC TABLET>>>>
1~Membantu menurunkan kandungan lemak darah dan kolesterol darah, mencegah penyakit kardiovaskular dan arteriosklerosis.
2~Menghalang pembekuan darah untuk mencegah berlakunya trombosis.
3~Membantu dalam fungsi penghadaman dan membuka selera, melegakan perut kembung dan ulser peptik.
4~Membasmi kuman dan keradangan serta mencegah jangkitan penyakit.
5~Membantu menyelaras gula darah dalam badan.
6~Menggalakkan peredaran darah dan metabolisme.

LAGI TESTIMONI PENGGUNA GARLIC TABLET :

Puan Mariyah Ismail >>>
Perut dh kempisssss....susut mcm belon takde angin..syoknya!!!! tak susah hati dh nk sarung baju apa pown..xnmpk dh spare tyre,spare tyre,spare tyre!!!hehe..Alhamdulillah ikhtiar kesihatan dan keanggunan diizin Allah...mana taknya asyik lawass jer..biasanya kalo puasa pun takat turun berat jew,tp perut yg tebal tanak gak menipis,mmgla xkrikital sgt tp sy ttp nk jg juga,aset tu!..suami kata xpela,comel ape!!ark??alasan dia ramai jek ank dara skang bdn kurus tp perut mcm ank 3..huhu..sy kata,"mn bolehh"..harap dpt istiqamah guna garlic nih smpi ber'anak' 6,7 pown...Kan dlm Al-Quran Allah dh bagitau 7 rahsia&khasiat bawang putih nih..mmg patutla dikomersialkan pun...JOM SIHAT, ANGGUN, SLIM TANPA PERLU BERLAPAR DGN GARLIC

Puan Shima, Johor >>>
Saya seorang yg berbadan besar. Niat utk kurus demi kesihatan nmpk mcm mustahil. But is POSSIBLE!! Consume utk pakej slimming yg sgt murah & berbaloi bulan lepas.. x abis lg utk set 40hari, dlm brp minggu dh ada kesan. Mula2 rase ragu2.. boleh ke? Siapa sangka lemak terkumpul di perut selama ni hilang slowly & perut jd lembut!! Angin 1 bdn keluar mmg kaw2! Memang rase cam x percaya! Tuntutan kerja mbataskn diri utk bsenam. X sangka tanpa bersenam atau diet pon boleh pecah lemak…syukur!!

Encik Sazanie, Putrajaya>>
Saya makan bulan lepas. Bulan ni nk repeat order lg..bdan x berapa besar tp BUNCIT!!!..org lelaki mesti nk nmpk slim juga macam orang perempuan. Bile makan garlic yg best semua makanan hadam dgn baik & angin keluar mmg byk..Badan ringan sangat & terase perut kempis..

HARGA:  RM44.00 SEKOTAK + RM7.00 POSTAGE


ORDER NOW !!!
012-8667565

MAHARANI

Apakah itu Beijing Te Zhi Bai Feng Wan?

Image result for maharani hai o

Preskripsi asal Beijing Te Zhi Bai Feng Wan adalah berasal daripada formula tradisional Bai Feng Wan pada masa dinasti Ming, ia dihantar dari farmasi diraja ke Beijing Tong Ren Tang untuk dihasilkan sebagai ubat yang khas untuk kegunaan istana maharani. 
Maharani menggunakan ubat ini untuk mengekalkan keremajaan dan kecantikan, melewatkan penuaan dan menjaga kesihatan.
Beijing Te Zhi Bai Feng Wan menggabungkan banyak jenis ubat yang berharga dan dihasilkan melalui teknologi terkini. Ia bersifat halus, lembut, rasa wangi dan tulen, berkesan dalam menambahkan tenaga dan darah, juga menyelaras kitaran haid wanita.


Apakah ramuan yang terkandung dalam Beijing Te Zhi Bai Feng Wan?

Kombinasi lebih 20 jenis ubat tradisional yang berharga, iaitu pati ayam hitam, Concha Ostrea Gigas, Cornu Cervus Nippon, Radix Astragalus Membranaceus, Radix Panax Ginseng, Rhizoma Cyperus Rotundus, Radix Angelica Sinensis, Radix Paeonia Lactiflora, Radix Rehmannia Glutinosa, Rhizoma Ligusticum Chuanxiong, Radix Salvia Miltiorrhiza, Rhizoma Dioscorea Opposita dan Radix Giycyrrhiza Uralensis.


Apakah kesan Beijing Te Zhi Bai Feng Wan?

Beijing Te Zhi Bai Feng Wan dibuat daripada pelbagai jenis ubat tradisional yang berharga, mempunyai kesan dalam menambahkan tenaga dan darah, menyelaras kitaran haid, mengawal keputihan, melegakan tekanan dan kesakitan. Biasanya ia digunakan untuk merawat kelemahan badan yang disebabkan oleh kekurangan tenaga dan darah, kelesuan pinggang dan lutut, perpeluhan dan debaran spontan, kepanasan, kitaran haid yang tidak teratur, disentri, pendarahan dalam rahim, keputihan dan sebagainya.


Siapakah yang perlu mengambil Beijing Te Zhi Bai Feng Wan?

Lelaki dan wanita turut boleh mengambil.

Bolehkah ibu mengandung mengambil Beijing Te Zhi Bai Feng Wan?

Tidak dicadangkan kerana hormon ibu mengandung tidak stabil dalam tempoh mengandung.


Bolehkah kanak-kanak mengambil Beijing Te Zhi Bai Feng Wan?

Tidak dicadangkan.


KEBERKESANAN




CARA PENGAMBILAN

Per Hai-O Marketing guideline : 
1 bebola (50 biji) setiap kali; 2 kali sehari -> diambil dgn air suam ATAU
1/2 bebola (25 biji) setiap kali; 1 kali sehari -> diambil dgn air suam


HARGA:  RM98.00 SEKOTAK + RM7.00 POSTAGE


ORDER NOW !!!

012-8667565

MIN KAFFE @ MINERAL COFFEE

EMOTIKON SMILEJOM TRY KOPI MINERAL ....KOPI NI MMG SPECIAL & LAIN DARI YG LAIN... KERANA...-TANPA GULA-SANGAT SESUAI UTK YG ADA DIABETIS / DARAH TINGGI-KURANG KAFFEIN-SESUAI UTK ANAK2 & MEREKA YG ADA MIGRAINE-TANPA BAHAN PENGAWET-SESUAI UTK SEMU GOLONGAN TERMASUK ANAK2 YG SEDANG BELAJAR-TANPA KOLESTROL-MENGANDUNGI GARAM BULUH -KAYA BAHAN MINERAL & ELEMEN MIKRO YG BAIK UTK KESIHATAN

Image result for min kaffe

KOPI INI SESUAI BAGI MEREKA YANG MEMPUNYAI MASALAH:

TEKANAN DARAH TINGGI, KENCING MANIS,GASTRIK, MASALAH BERAT BADAN, 

MIGRAIN MENGANTUK/LESU/LETIH DAN KURANG TUMPUAN PERUT BUNCIT

SESUAI BAGI MEREKA YANG SEDANG BERDIET DAN SEDANG BERPUASA :)


 HARGA:  RM33.00 SEKOTAK + RM7.00 POSTAGE


ORDER NOW !!!
012-8667565

Friday, March 31, 2017

Jamu Mak Dara Gold

Khasiat produk Jamu Mak Dara Gold ialah:-

1. Menyuburkan rahim
Tubuh setiap wanita berbeza mengikut individu. Perbezaan ini memerlukan setiap wanita memiliki sistem peranakan yang sihat dan subur, agar kitaran hormon berfungsi dengan lebih lancar. Ia juga memerlukan formulasi khas untuk mengekalkan keseimbangan nya.

2. Mengatasi masalah keputihan
Setiap 1 dari 3 wanita pasti mengalami masalah keputihan tidak kira status bujang atau yang sudah berkahwin. Masalah ini terjadi kesan dari pemakanan dan juga persekitaran wanita itu. Faraj yang sihat memerlukan penjagaan sempurna luar dan dalam.

3. Merapatkan faraj
Wanita sudah berkahwin dan melahirkan, akan mendapati fenomena otot faraj yang longgar sebagai suatu masalah. Bahan-bahan seperti akar serapat dapat membantu mengembalikan ketegangan otot faraj agar dapat merapatkan kembali faraj bermasalah.

4. Menambah nafsu syahwat
Libido rendah atau kurang syahwat merupakan penghalang terbesar bagi mereka yang sudah melahirkan untuk menjalin hubungan intim bersama pasangan. Rangsangan diperlukan dari dalam minda dan luar bagi mengatasi masalah ini.

5. Memberi Tenaga
Kecergasan tubuh wanita menggalakkan kecerdasan minda. Wanita yang menggalas tanggungjawab sebagai seorang ibu, isteri dan bagi mereka yang berkerjaya amat memerlukan tenaga untuk melakukan tugas harian.

6. Membuang toksik dalam badan
Pemakanan seharian, pencemaran alam sekitar dan ketegangan dapat meningkatkan kuantiti toksik dalam sistem tubuh. Proses menyingkirkan toksik amat penting bagi mengelakkan keracunan organ dalaman tubuh, mengurangkan masalah bau badan dan faraj serta melancarkan perjalanan darah.

7. Memperbaiki sistem kitaran haid
Kitaran haid yang teratur adalah penting untuk memastikan keseimbangan hormon Estrogen. Pelbagai kesan akan timbul sekiranya kitaran haid tidak teratur seperti pertambahan berat badan, sukar mendapat kan cahaya mata dan lain-lain.

8. Membakar lemak berlebihan
Lemak berlebihan menyebabkan pertambahan berat badan. Pembakaran lemak berlebihan menggalakkan penurunan berat badan, dapat mengekalkan barat badan yang ideal dan memperkemaskan penampilan.

9. Membuang angin
Angin terhasil daripada pemakanan yang tidak seimbang dan pendedahan pada persekitaran yang kurang sihat. Pembuangan angin berlebihan dapat mengurangkan masalah ketidakselesaan badan.

10. Mengurangkan masalah bau badan
Masalah bau badan adalah normal bagi mereka yang berbadan besar dan sudah melahirkan. Pengamalan pemakanan tambahan dan diet seimbang dapat membantu mengurangkan masalah bau badan.

11. Mengatasi masalah kemaluan berbau
Pengurangan toksik dalam badan sekaligus dapat mengurangkan masalah bau badan dan masalah kemaluan berbau.

12. Mengurangkan kesakitan di bahagian pinggang
Kesakitan di bahagian pinggang merupakan kesan langsung dari gaya hidup aktif dan penggunaan otot pinggang secara eksesif.

13. Mengurangkan masalah lemah tubuh badan terutamanya bagi ibu-ibu selepas bersalin. Ibu-ibu selepas melahirkan selalunya mengalami masalah lemah tubuh badan. Pemakanan tambahan yang serasi dapat membantu mengurangkan masalah lemah tubuh badan.

📞📞📞  012-8667565

💲💲💲 49

Wednesday, March 1, 2017

Tonik Rambut Minyak Zaitun

FORMULA
Dirumus khas dengan minyak zaitun untuk rambut yang lebat dan sihat serta kulit kepala yang bebas dari kegatalan. Meninggalkan bau wangi di rambut anda. Juga sesuai digunakan untuk bayi. Tiada rasa melekit. Sesuai untuk kegunaan harian.
TIPS
Lumurkan rata ke kulit kepala dan rambut ketika rambut masih lembap dan urutkan perlahan untuk melancar aliran darah di kepala.

💲💲💲 Harga 1 botol rm20 💲💲💲
💲💲💲 Pos rm8 💲💲💲

➤➤➤ Whatsapp untuk order 012-8667565
➤➤➤ Whatsapp untuk order 012-8667565
➤➤➤ Whatsapp untuk order 012-8667565

Qaseh Gold Kristal SOLE

Mineral adalah pemangkin dalam tindakbalas kimia. Apa pun nutrien yg yang tidak cukup dalam badan adalah disebabkan kekurangan mineral dan zat. Penyakit yang hadir dalam tubuh badan adalah disebabkan badan tidak serap zat. Zat datangnya dari makanan manakala mineral pula mekanisma yang membantu menyerap zat ke dalam tubuh badan. 

Khasiat Pati Kristal Garam Mineral SOLE kepada tubuh badan :
————————————————————————————–

  • Membantu tumbesaran optimum fizikal dan mental kanak-kanak.
  • Membantu pembentukan kolagen semulajadi kulit.
  • Menguatkan gusi, seimbangkan pH mulut untuk kesihatan dental.
  • Menormalkan sistem pernafasan.
  • Menyokong fungsi otak dan perkembangan neuron yang sihat.
  • Memulihkan pH usus, menggalakkan metabolisme asid amino (protein).
  • Menyokong perkembangan fetus dalam kandungan.
  • melaraskan fungsi rahim, kesihatan vagina dan menormalkan kitaran haid.
  • Membantu penghasilan hormon yang seimbang.
  • Menyihatkan kulit.
  • Melancarkan sistem pencernaan.
  • Meningkatkan fungsi buah pinggang. 
  • Memudahkan fungsi hati.
  • Meningkatkan sistem imun.
  • Melancarkan aliran darah.
  • Meningkatkan fungsi otak.
  • Membantu menyahtoksik.
  • membekalkan tenaga.
  • Bertindak sebagai pelincir untuk sendi dalam badan.
  • Merawat masalah gastrik,migrain,gout,batu karang,diabetes, kencing manis, darah tinggi, anemia, osteoporosis dan tonsil.

CARA PENGGUNAAN PATI KRISTAL MINERAL SOLE :

Berat badan (kg) x 33 = isipadu air minum (sole campur air kosong) untuk setiap hari.

Contohnya : 48 kg x 33 = 1.5 liter air yang telah dititis sole perlu diminum setiap hari.

SIAPA MESTI AMALKAN QASEH GOLD SOLE?

Pati kristal sole bukanlah merawat penyakit tetapi membantu penyembuhan penyakit. Semua orang boleh minum air campuran sole.

Paling bagus adalah pesakit batu karang. Bancuh 1.5 liter air campuran sole sebanyak 5 botol. Kemudian bagi pesakit minum selama seminggu. InsyaAllah, batu karang akan melarut dan dikeluarkan dari tubuh melalui proses perkumuhan. Tidak percaya? Selepas seminggu boleh pi check doktor. Tidak perlu laser, pembedahan dan sebagainya.

Begitu juga pesakit kencing manis.Bancuh 1.5 liter air campuran sole sebanyak 5 botol. Minum selama seminggu dan cuba jarakkan memakan ubat hospital. InsyaAllah, pi check doktor paras gula akan normal dan pesakit tidak perlu cucuk insulin.

Selain itu, sesiapa yang mengalami lenguh kaki juga sangat bagus. Amalkan sole InsyaAllah tidak perlu mengurut dah.

GEJALA ATAU KESAN AWAL PROSES PENYEMBUHAN.

Tidak dinafikan terdapat gejala yang berlaku di peringkat awal mengamalkan sole ini. Gajala ini terjadi disebabkan tubuh badan sedang mengimbangi mineral di dalam badan. Nyahtoksik adalah istilah bagi membuang zat yang tidak diperlukan oleh tubuh badan seperti asid urik.

Contohnya : kekejangan adalah gejala ketidakseimbangan mineral di dalam tubuh badan. Peminum sole boleh mengurangkan sukatan untuk menghentikan ketidakselesaan ini tetapi sole masih perlu diteruskan sehingga badan normal.

TIPS PENGGUNAAN :

1) Campurkan 7 – 8 titis SOLE lagi air minuman 1.0 L untuk diminum sepanjang hari.

💲💲💲 Harga 1 botol rm60 💲💲💲
💲💲💲 Pos rm8 💲💲💲

➤➤➤ Whatsapp untuk order 012-8667565
➤➤➤ Whatsapp untuk order 012-8667565
➤➤➤ Whatsapp untuk order 012-8667565